Známou luxusní značku založil roku 1924 krejčí německého původu Hugo Ferdinand Boss. V té době dozajista netušil, jak velikého úspěchu se jeho značce v budoucnosti dostane. Značka Hugo Boss ale neměla příliš snadné počátky, při prvních pokusech o expanzi se jí do cesty postavila Třetí říše. Až po jejím pádu a ukončení druhé světové války začal osud značky Hugo Boss nabírat obrysy prosperující firmy.
Nebyly to parfémy, které vynesli značce prosperitu, ale objevili se až na její šedesáté výročí. Na vývoji unikátních a jedinečných parfémů se podílelo a stále podílí mnoho zvučných jmen světa parfémářství. Jména jako Annick Menard, Pierrem Wargnyem nebo Jeanem-Marcem Chaillanem.
Značka Hugo Boss je značkou pro zákazníky, nikoli naopak, sortiment a celá nabídka se vždy orientovala směrem k potřebám zákazníka, mnohé produkty se na trhu objevili jednoduše proto, že si je moderní doba a zákazníci žádali. Hugo Boss se nebojí být průkopníkem, vyzkoušet to, co jiný ještě nezkoušel. Značka se například jako první objevila při sponzorování motoristického sportu. Jako první tedy navázala značka Hugo Boss kontakt a následnou spolupráci s věhlasnou značkou Porsche.
Kvalita je ve výrobním procesu na prvním místě a na ingrediencích se zdaleka nešetří, kvalitní přípravky a produkty jsou pro značku Hugo Boss samozřejmostí a zároveň prioritou. Veškeré ingredience jsou velmi pečlivě vybírány a následně také podrobeny podrobným a pečlivým dermatologickým testováním. Díky své flexibilnosti, neskonalé odvaze nabídnout to, co si moderní zákazník opravdu přeje a žádá a nabídce, která dokonale koresponduje s představami, dnes Hugo Boss prakticky ovládá pánskou módu. Když se řekne Hugo Boss, každému se hned vybaví prudce elegantní muž, dokonale ustrojen, muž který voní, je sebevědomý a šarmantní, moderní muž této doby.
Značka Hugo Boss se až na výjimky zaměřuje pouze na muže, na trhu s módou je tímto prakticky raritou, nebo alespoň jednou z mála. Pod záštitou značky se vyrábí nejen pánská móda, spodní prádlo, vše v dokonalé kvalitě a na luxusní úrovní. Ale sortiment pokračuje dál i v obuvi, vyrábí se peněženky, deodoranty, sprchové gely, hodinky, pánské tašky a vůně. Veškeré zboží samozřejmě v nejlepší kvalitě s důrazem na elegantní design.
Jak pánská móda a doplňky, tak vůně Hugo Boss dnes rozhodně patří mezi světovou špičku a jsou žádány čím dál, tím více zákazníky ze všech koutů země. Hugo Bosse obléká také nejedna celebrita. Na přání veřejnosti vyrobila značka i několik kolekcí pro ženy, ale to je spíše výjimkou.
Hugo Boss stvořil nejednu úspěšnou vůni, která okouzlila nejedno srdce. Z dámských vůní to může být například Boss Woman, sofistikovaná a rafinovaná vůně pro odvážné ženy. Tato vůně byla chybějícím článkem ke kolekci sportovního oděvu. Nebo vůně Hugo Boss Femme, jejíž název mluví za vše, něžná ženská vůně, která zahřeje u srdce. Největší úspěch slavila vůně Boss Orange, která získala ocenění v české republice v roce 2009 v soutěži ženského časopisu MarieClaire.
Jak už samotný název značky napovídá Hugo Boss je pro sebevědomé muže, pro muže kteří se nespokojí s málem , jsou sebevědomý a cílevědomý. Hugo Boss to je výraz osobitého muže, který se nebojí své jedinečnosti, je nespoutaný a dynamický. Značka Hugo Boss definuje dnešního moderního muže.